Blog Hits

August 23, 2011

Aku Dan Semperit

Assalamualaikum.

Salam ramadhan yang ke 23 cawan cawan. hehe. *emosi kurang stabil* =/

Tersebutlah kisah adapun aku nak buat biskut semperit. Bukan ape. Saje nak try main main ngan acuan yang picit picit tu. hehe >,<

Huuu~ kesahnye. Semperit aku tak jadik! Sadis! T_T

masok oven bentok bunga ko keluar jadik cam ni!? benci kau semperit! huduh!

akhirnya penyelamat dunia datang memberi bantuan. mama suggest letak dalam cup. jadikla gh0pe ini.

dan keluar jadik macam cupcake. =__='

so, name baru biskut ni 'Biskut Cupcake Semperit' . haha. benci kau semperit! again.

padahal waktu buat tu mengantok teramat + emosi tak stabil + banyak cakap merapu + tak ikhlas + etc. sebab tu tak jadik kot.

ni sume gara gara itu budak degil teramat yang tak nak dengar langsung cakap orang bikin orang panas sampai volcano yang dah sebulan inactive erupts tanpa segan silunya sejurus saje lepas berbuka (waktu maghrib) semalam perh menyakitkan hati dan perasaan tak padan dengan kecik kau memang betol betol menyakitkan hati tak penah nak menyenangkan orang orang sekeliling kau termasok mama kan, selfish! fullstop!

semoga Allah memberi mu petunjuk dan hidayah adik ku. hope dah besa kamu jadi manusia berguna. jangan susahkan orang lain. cukuplah dengan contoh yang dah sedia ada.

wassalam~

6 comments:

myra yusreena said...

huh..sakit aty dengan adik aku jugakk..huh huh

syafiqahatta said...

huh! huh! huh! =/

cIk PikA said...

sabar3.. hehhe.. moga die brubah

syafiqahatta said...

huhu..i hope so ;)

cik ery said...

hehe.sabo2.ak suke samperit yg di order kt uma ak.sedap sangat.lembut.gebu.kahkah.


nnt bwak blek u ak nk ase ang buat.hehe

syafiqahatta said...

huuuuuu~ insyaAllah kalo ade aku bwk sane...hahah! XD

Followers