Blog Hits

August 4, 2011

:: christina perri?? katty perry?? same ea? ::

Assalamualaikum~

nak cakap ni...sekarang sangat tergila gila kan lagu CHRISTINA PERRI - JAR OF HEARTS....sehingga berjuta juta kali aku dengar dalam sehari ni...ahakz~ >,< (siap berkarok-syok-sendiri sehingga menyebabkan hujan kat Kuching ni petang tadi)

nak dijadikan cerita, aku konpius sebentar....=/ aku hengatkan CHRISTINA PERRI is equal to KATTY PERRY...dan aku pun tanya la pakcik google....ceh!~ tidak sama sekali....

ini CHRISTINA PERRI...



dan ini pula KATTY PERRY...



jaoh beno bezanya....christina nyer rambut ade highlight putih...katty tak de....*christina!! suke rambut u!!!!!     \(^^)/

haha..almaklumlah..selalunye suke je lagu omputih ni...tapi tak kenal pun sape gerangan pel0ntar suare....penyanyi omputih kan berbagai2....oleh itu,...aku hadiahkan kat korang lagu ni untuk dijadikan halwa telinga pada malam ramadhan yang mulia ni....pada yang baru je mengalami 'brokenheart'...sile lah hayati lirik lagu ni...awww~ sungguh mem'feeling'kan...

CHRISTINA PERRI - JAR OF HEARTS

p/s: video clip agak ganas~ aku pun tak paham...adekah itu satu seni tarian atau.............=___=''

wassalam~

6 comments:

cik ery said...

addcted jgak dgn lagu ney (:

myra yusreena said...

luv christina moreee~! :)

syafiqahatta said...

cik ery...aku skali dengar dah addicted gile2...hehe

syafiqahatta said...

myra...huhu...luv JAR OF HEARTS more~ =P

kaizen said...

terbaik... hehehe

*tq sudi follow blog yg x seberape tu....

syafiqahatta said...

kaizen...

mekaseh sudi sggh ^^

Followers