Blog Hits

August 15, 2011

:: OST Aliff Firdaus ::

Assalamualaikum~

morning uolls!~ *gaye sissy . awww~ (^^)v

currently, aku sedang tergilagilakan Aliff Firdaus....eh, bukan! aku tergilagilakan drama Aliff Firdaus yang tv3 tayangkan waktu sahur tiap2 hari tu...heeeee~ sebenarnya cite ni tayangan semula.....cite ni yang ganti drama Nur Kasih kegilaan ramai satu mase dulu.....hari jumaat, pukul 9 malam je penoh bilik tv....almaklumlah, waktu kat matrix dulu mane de mase nak terc0ngok kat bilik tv...so, adalah satu keberuntungan bagi aku bila dapat tengok cite ni.....hehe

hero nya ENCIK BEEGO (Aliff Firdaus)...muka cam takde perasaan je encik beego ni...tapi aku suke.....

her0in nya CIK IRMA HASMIE (Dira) ...sekarang dah bertudung...suwit gilerr!~ double like (^^)


WARDINA & IRMA

biasela, setiap cerita, drama or movie sure de OST aka lagu tema....aku suke OST Aliff Firdaus....TAHAJUD CINTA - SITI NURHALIZA....ye, aku tau lagu ni dah agak basi...hehe...ke tak basi lagi? ke takde orang yang tau lagu ni? whateverrr~ yang penting aku suke.....aku suke lirik dia....full of meanings...perh! aku suke! \(^^)/

jum la dengar LAGU PILIHAN HARI INI sambil bermuhasabah diri...kehkeh >,<

TAHAJJUD CINTA - SITI NURHALIZA

Lirik

Kau datang ketika duka
dan bintang bercahya
tunjukku ke jalan syurga

kau datang ketika duka
dan bintang bercahya
tunjukku ke jalan syurga

ku haus di tengah laut
lemas mencari tempat berpaut
kirimkan aku kekuatan
serta pedoman di kesesatan

ku sunyi dalam gembira
perih pedih tanggung derita
sungguh aku bukan wali
yang suci dari hina dan benci

kau datang ketika duka
dan bintang bercahya
tunjukku ke jalan syurga

terlalu lama aku mencuba
terlalu banyak cinta yang ku damba
tiada yang sempurna hanyalah fana
Tuhan, ampuni hamba-Mu

kau datang ketika duka
dan bintang bercahya
tunjukku ke jalan syurga

ku rebah di dada malam
memecah dendam yang lama diam
ku tanggalkan baju dunia
dakapku dengan selimut syurga

ya Tuhan ku hanya padamu
tempat mengadu segala rindu
limpahi ku rahmat kasihMu
dalam tahajjud cinta bersujud

ok, that's all

thanx for reading this entry

wassalam~

p/s: dulu minat sangat kat siti...siap termasok dlm list 'my idol'....tapi, sejak siti pakai tudung macam taknak pakai....kurang dah minat.......apepun, siti tetap penyanyi no 1 negara......peace yoh!!~ (^^)v

No comments:

Followers