Blog Hits

December 6, 2011

Random #1

Assalamualaikum

hye sume. selamat hari selasa (^^)v *hati gumbira sebab krisis air dah berakhir kat hostel aku*

aku mungkin bakal menghadapi hari hari busy namun menyeronokkan tengah bulan ni.

16 to 17 December ada field trip to Setiu Wetlands
18 to 19 December ada educational trip to Zoo Negara and Aquaria

memangla eksaited tapi. . .

20 December ada presentation field trip Oseanografi Biologi
21 December ada test Iktiofisiologi
bla bla bla yang lain aku dah tak ingat. huhuk~ >,<

harusla aku ambik seberapa banyak pic yang boleh dengan phone cabok aku. almaklumlah, belom ada rezeki nak beli kamera canggih wuwu

err~ cube teka. aku yang besa or pasu tu yang kecik? uh?
=_='
tepok dada tanya selera

oh yea
musim salju kat Terengganu dah pun berakhir
hujan jarang jarang turun
basikal aku pun dah ok
so, harusla aku berbahagia berbasikal pegi kelas hari hari

dah, nak cakap tu je. k bye! live your life to the fullest guys. avoid stress =) have a nice day everyone!

p/s: aku dah serik kat 'sesuatu' ni tapi hati tetap tertarik kat 'sesuatu' tu. what to do? >,< hati naughty, tak nak dengar kata.

6 comments:

Satu Langkah said...

untungla da bley naek basikal dgn gmbira
huhu

syafiqahatta said...

ye, untonglaaa~ >,<

cik ery said...

piqa yg besaq.hekhek.


dak aihhhh.pasu yg besaq.hihi

haslinda said...

x sabar nk pi jalan2!!! nk release tension... pastu balik tu, tension balik.. hahah...

syafiqahatta said...

cik ery : hahaha >,< salah la. aku la yg besaq

syafiqahatta said...

linda : haha tu la pasal. assignment yg tak penah habis =__='

Followers