Blog Hits

February 25, 2012

Kenangan Lalu Mengusik Jiwa (KLMJ)

Assalamualaikum =)

The Bidong moment (2011)

The mencarik plankton moment (2011)

The orientation week moment (2010)

The Langkawi moment (2011)

The Zoo Negara moment (2011)

The raya moment (2008)

The bestfriend moment (2009)


The Form 5 moment (2008)

The KMPk moment (2009)

The hangout wayang wayang moment (2008)

The conteng dinding moment (2008)
The mabok laut moment (2010)

The Ulik Mayang moment (2009)
The Sukanun moment (2011)

The Underwater World Langkawi moment (2011)



The tangga sebelah toilet bawah lectruer hall moment (2009)
"That's all the moment moment. Moment moment ini tak pernah akan aku lupakan sampai bila bila"

Tengah buat lab report ni, namun sempat klmj sebentar tengok gamba gamba lame. Dah nye, susah betul nak carik info pasal lab report. Sebelum mata aku juling, baik aku melagha kat sini jap. Sikit je lagi kot report aku tuh. 'Berehat sebentar bersama sama kitkat' moment pun tak mampu nak mengurangkan sakit kepala ni. So, the pening pening. 0,o Tapi, selagi tak siap selagi tu aku taknak tidoq! Aku kan nak dekan sem ni! Eh? Bukan nak dekan, nak termasuk dalam senarai penerima anugerah dekan.

Okeyla, that's all. Have a nice day everyone =)

K'Bye. Wassalam.

4 comments:

Satu Langkah said...

hehe
chayok piqa!!! XD
ak bru siap

syafiqahatta said...

huhu..tahniah la da siap..

AishaMyra said...

dah nak dekan ? hahaha , gudluck la lau mcm tu ! hehe .

syafiqahatta said...

thank you =)

Followers