Blog Hits

February 23, 2013

Projek Puding Chenta Sayang

Assalamualaikum :)

Hola! Yeah. As u can read my title of entry. Yesterday, iolls telah menjalankan satu lagi projek puding. Meskipun ade sedikit accident tapi nasib baiklah menjadik.

Pengajarannya:

Jangan letak mixed fruit bila adunan puding anda dalam periuk tu masih lagi ada atas api. Letak mixed fruit bila adunan puding tu dah dituang dalam bekas. Barulah comel puding tu nanti.

Sukacitanya dimaklumkan bahawa ini bukan resepi aku pun. Google je. Pastu tambah la sendiri mengikut citarasa apa yang patut. Hehe. Tapi puding ni aku letak mixed fruit je. Yang hijau tu agar agar hijau yang dipotong dadu. Sebagai hiasan. Heh.

Accidently beautiful :)
Sepatutnya semua putih. Sebabkan asid buah tu keluar so dia dah buat susu cair tu coagulated. Pecah pecah. Tak comel. Tapi comel la jugak sebenarnya. Hiks.

Ok. Tu je nak cerita. :)

Projek Puding Jagung Kastard Berlapiskan Cheese Crackers. Coming soon! \(^^)/

Ehem. Support me HERE ! :D Thank you.

Wassalam.
With love,
Jenn.

5 comments:

cik ery said...

go jenn.jangan lupa pada yang mengrequest di sana kehkehkeh

nurulsyafiqa mhatta said...

yang tu biarlah rahsia. ehem. n.n

WaFaa ( WAn & FAtin) said...

wah syafii..hebakkk..da pndai masak2..hehe

WaFaa ( WAn & FAtin) said...

wah syafii..hebakkk..da pndai masak2..hehe

nurulsyafiqa mhatta said...

hiks. puding je pun tinah oi. :)

Followers