Blog Hits

October 20, 2014

Jenn's Dream: Travelling

Assalamualaikum :)

Benda yang paling teringin nak buat, travelling.

Teringin nak melawat tanah suci dengan orang tersayang.

Teringin nak tengok tempat orang, cantik tak macam kita tengok dalam gambar.

Teringin nak belajar budaya orang, buang yang keruh ambil yang jernih.

Teringin nak merasa 4 musim, salji luruh bunga and panas.

Teringin travelling dengan kereta api, macam cerita Harry Potter.

Teringin nak menikmati keindahan alam yang Allah ciptakan untuk manusia ni.

Nak kumpul duit. InsyaAllah, Allah permudahkan jalan.

Wassalam.

4 comments:

WaFaa ( WAn & FAtin) said...

nk join syafii

Nurul Syafiqa said...

Hihi jom jom! Tinah dah aktif balik ea blog? Yay!

WaFaa ( WAn & FAtin) said...

haha..not yet tp skrg rjin blogwalking dah. haa..rindu.. nnt aktif blk la kot.

p/s: lau da plan nk g travel, ajk la.. nk kumpul duet ni.. heeee

Nurul Syafiqa said...

InsyaAllah wey. Haa ko pergi ke walimatul urus nadiah ? Syoknya kalau dpt jumpa ramai2 kat situ kan? Huuuu. Ko katne skrg tinah?

Followers